Depunem toate eforturile pentru a oferi cea mai buna experienta clientilor si vizitatorilor nostri. Cu toate acestea erorile pot aparea oricand si pentru aceasta, daca ati avut o experienta neplacuta, puteti inregistra o reclamatie. La Arval reclamatiile sunt tratate intr-un mod direct si transparent. Follow-up-ul se face rapid si intr-un mod cat se poate de corect pentru a ne asigura ca putem transforma o experienta negativa intr-una pozitiva si pentru a ne asigura ca nu se va mai repeta.
Puteti sa ne transmiteti reclamatiile telefonic la numarul 021.599.1000, pe email la adresa office@arval.ro / clienti@arval.ro sau completand formularul de mai jos. Indiferent de modalitatea de contact, vom reveni cat se poate de rapid catre dumneavoastra.
Pentru orice intrebare sau cerere de informatii referitoare la masina / contractul de leasing operational, va rugam sa contactati echipa Driver Desk Arval. Acestia va stau la dispozitie oricand de Luni pana Vineri in intervalul 08.30 - 18.00.
Perioada maxima in care revenim catre dumneavoastra este de3 zile lucratoare.
Masina dvs lipseste sau a fost furata? Va rugam sa ne contactati in cel mai scurt timp posibil la numarul 021.599.1000. Daca ne apelati in afara orelor de program, apelul dvs. va fi redicertionat catre departamentul de Asistenta Rutiera, disponibil non-stop.
Inregistreaza o reclamatie.
Poti trimite reclamatia completand formularul de mai jos.