Masina dvs este avariata si nu va puteti continua calatoria?
Anuntati imediat specialistii Arval despre incident.
-
Nu va puteti continua calatoria
In cazul unor avarii sau daune care nu va permit sa va continuati calatoria, apelati Serviciul Relatii Clienti la 021.599.10.00 .
In afara orelor de program veti fi redirectionati in mod automat catre serviciul de Asistenta Rutiera, disponibil non-stop.
Daca incidentul are loc atunci cand calatoriti in stainatate, vom contacta Serviciul de Asistenta rutiera din tara respectiva, vom asigura un vehicul de inlocuire (daca acesta este inclus in contract) si vom organiza procesul de reparare al vehiculului.
-
Daune cu includerea tertilor
Va rugam sa raportati daunele aduse masinii dvs la adresa de email clienti@arval.ro. In caz de vandalism, furt sau daune unde nu se cunosc partile implicate va rugam sa faceti poze si sa le trimiteti pe adresa mentionata mai sus.
-
Geam, partbriz sau luneta sparta
Va rugam sa ne contactati direct pe adresa clienti@arval.ro
In caz de vandalism, furt sau daune unde nu se cunosc partile implicate va rugam sa faceti poze si sa le trimiteti pe adresa mentionata mai sus.
-
Daune aduse masinii dvs (fara terti)
Va rugam sa raportati daunele aduse masinii dvs la adresa de email clienti@arval.ro.
In caz de vandalism, furt sau daune unde nu se cunosc partile implicate va rugam sa faceti poze si sa le trimiteti pe adresa mentionata mai sus.
Doriti sa descoperiti Arval?
Ai incredere in noi.
Partener global cu peste 30 ani experienta in leasing operational.
Fii partenerul nostru
Echipa noastra de experti te ajuta sa gasesti solutiile potrivite.
Oricand si oriunde
Suntem alaturi de tine - fizic si digital oricand ai nevoie de noi.
Bucura-te de placerea condusului.
Noi ne asiguram ca masina ta este in permanenta in stare optima